کتابخانه

همۀ مطالب
اخبار

مزایای تحقیقات بازار

بهره برداری از فرصت – یکی از بزرگترین مزایای انجام تحقیقات بازار این  است که شما را قادر به پیدا کردن فرصت های مختلف در بازار کرده و  امکان بهره برداری از آنها  به طور موثر را فراهم  می­کند. به عنوان مثال، ممکن است یافتن اینکه  آیا محصول تان مناسب  مخاطبان هست یا نه، و اگر نیست، تحقیقات بازار  به شناسایی مخاطبان مناسب کمک می کند.

ادامه مطلب »
گزارش

بازار ظروف یک‌بار مصرف بغداد

ظروف یک‌بارمصرف به دلیل کاربرد فراوان در سِرو و انتقال غذای آماده در صنعت کترینگ، تقاضای مصرفی بسیار زیادی دارد. درحالی‌که مواد اولیه مورد استفاده در تولید این ظروف به دلیل مسائل زیست‌محیطی و سیاست‌گذاری‌های انجام شده در راستای نظریات اقتصاد اکولوژیک در سطح جهان در حال تحول است و حرکت بسیار بزرگی به سمت کاربرد الیاف گیاهی در تولید این محصولات ایجاد شده است.

ادامه مطلب »
مقالات

تحقیقات بازار یا مطالعه بازار چیست؟

تحقیقات بازار Market Research اصطلاحی است که به روند جمع آوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و بازار هدف  اشاره دارد.  نقش اصلی تحقیقات بازار این است که به یک شرکت و یا یک سازمان کسب و کار با نمایش عمیق از مشتریان و یا مصرف کنندگان به منظور برآوردن نیازهای خود بهتر کمک کند.  این فرایند از تحقیقات بازار قادر به رقابت با بازیکنان دیگر در همان صنعت است و به تجزیه و تحلیل چیزهایی مانند اندازه بازار، رقابت و نیازهای بازار کمک می­ کند.

ادامه مطلب »